fredag 24 april 2015

Överaskningen

 I dag var jag med om en stor överraskning, jag ska berätta.

Jag kom till affären klockan tolv på tisdag. Jag hade en kort dag. Jag hade sålt några smycken, sen klockan ett hände det. Det kom en person in i affären hon hade en stor hatt en skarf och solbrillor, hon såg lite skum ut. Hon gick omkring och kollade på smink. Sen kom hon till kassan hon frågade mig om jag visste vem hon var. Såklart visste jag inte, sen drog hon ner hennes solbrillor. Jag såg direkt vem det var. Det var Zara Larsson, hon fick följa till fikarummet. Hon var på semester och hon blev intresserad av våran affär. Jag frågade om hon skulle vilja bli fotad för våran affär. Sen så gick hon väg, efter ett tag kom hon till baka. Ja, jag fotas gärna för eran affär sa hon. När jag slutat klockan tre, kom en fotograf. Vi gick in i lagret där det finns en stor vit vägg och bra med ljus. Vi hade en plåtning med Zara Larsson. Jag sminkade henne och sen bar hon vårens smycken från våran affär. Allting gick bara bra. Nu hade vi nya planscher till vårens nya grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar