fredag 20 februari 2015

Av Kenza

8 kommentarer:

  1. Jag tycker att din upfinning är fin och välplanerad

    Jag tycker också den låter mycket intressant.

    Jag undrar när kommer den ut?
    /Sepe

    SvaraRadera
  2. Hej Kenza!

    Jag tyckte att din uppfining är bra för att den kan springa den kan prata och att den kan fylla vatten själv. Min undran är: när den ska ladda laddar den av sig själv eller måste man klicka på en knapp så att den laddar? Jag ger dig 5-5 sjärnor. /Tilda

    SvaraRadera
  3. fin uppfinig men hur funkar den blir inte vattnet med stöttar eller vad

    SvaraRadera
  4. hej Kenza!
    Jag verkligen älskar din idé jag har verkligen fastnat för den! Jag älskar designen och den är så smart om man vill spara tid. Jag undrar bara när den kommer ut i butik?

    mvh Elsa Sjö

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte den har en cool disaign och att den kunde gå på två ben och mm.
    Min undran var hur den skulle kunna fylla upp sig själv om den inte har några armar
    /Dante

    SvaraRadera
  6. Hej hej, jobbkamrat.
    Tycker att din upp finning är väldigt smart, designen och hur du har tänkt med allt att den springer och så. Jag bara undrar om det finns i flera färger

    SvaraRadera
  7. Din uppfinning är mycket rolig och smidig. Finns den i flera olika färger? //Tove

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Din uppfinning är cool pga att den kan gå.
    Den har en snygg design.
    Hur vet den att du är ägaren.

    SvaraRadera